Uutiset Blogi

Kampanjasi tuhoavat verkkosivuston brändäyslaitteet!

Joten olet vihdoin päättänyt hankkia verkkosivuston brändisi mainostamiseksi. Hyvä uutinen on, että olet pian markkinajohtajien joukossa ja taivas on varmasti rajana. Mutta huono uutinen on, että on olemassa miljoonia samankaltaisia ​​verkkosivustoja, jotka ovat olleet olemassa jo jonkin aikaa. Pysyäksesi mukana kilpailijoidesi kanssa, jotka ovat olleet paikalla ja tehneet niin, sinun on noudatettava tiettyjä ohjeita verkkosivustojen ja brändäyspotentiaalin suhteen. Se ei ole varsinaisesti rakettitiedettä, mutta sitä ei myöskään pidä ottaa liian kevyesti. Olemme ystävällisesti koonneet useita toistuvia väärennöksiä, joihin monet uudet verkkosivustot näyttävät sitoutuvan niiden tuotemerkkien suhteen, joita niiden oletetaan edustavan. Joten ota muutama minuutti tuosta kiireisestä aikataulusta ja katso, näyttääkö jokin näistä tutulta.
Verkkotunnus on melko Long.com
Kun valitset verkkotunnuksen, jonka uskot tekevän oikeutta yrityksellesi; että kaikki on hyvin ja hyvin. Älä kuitenkaan odota, että erittäin pitkä tekninen verkkotunnus lisää todellista arvoa markkinointikampanjaasi. Yleinen nyrkkisääntö on, että jotain lyhyttä ja napakkaa voittaa joka kerta. Web-sivuston nimen muistaminen on tarpeeksi vaikeaa ilman, että yhtälöön tarvitaan sanastoa. Kirjoita muistiin hienoja nimiä ja ala etsiä saatavuutta verkosta. Lopulta löydät sellaisen, joka sopii sinulle, ja aikaasi kuluu hyvin.
Sivuston impressiot
Sillä ei tarvitse olla väliä, että pyörität tätä yritystä autotallissasi tai oleskelutilassasi, sillä voit silti suunnitella verkkosivuston kilpailemaan usean miljoonan dollarin yrityksen kanssa, joten ryhdy siihen! Siellä on lukemattomia hienoja mallien tarjoajia, jotka voivat tehdä työn yhtä hyvin kuin erittäin kallis räätälöity verkkosivustojen rakennusyritys.
Jos rahaa on saatavilla…
Toisaalta, jos verkkosivuston taitosi ovat hirvittävät ja sinulla on muutama kolikko varassa, harkitse kunnollisen kehittäjän käyttöä. Siellä on aivan liian monta paskaa verkkosivustoa, jotka ovat seurausta jonkun “pääsemisestä”. Se, että poikasi sanoo, että hänen kaverinsa voi rakentaa verkkosivuston kymmenellä taalalla, ei automaattisesti tarkoita, että sinun pitäisi mennä sinne!
Tuore sisältö
Jotta voisit täyttää Googlen algoritmit, sinun on parempi tarjota runsaasti tuoretta sisältöä. Asiakkaasi eivät varmasti hengaile, jos he ovat nähneet tavarasi kerran liian usein. Jos kirjoitustaitosi eivät todellakaan vastaa käsillä olevaa tehtävää, miksi et palkata freelanceria, joka voi työskennellä blogissasi kerran viikossa? Jos olet markkinoimassa toronto-pohjaista paperisilppurit, tee kopiostasi mukava ja nokkela ja yritä saada palveluistasi kiinnostuneita ihmisiä. Lopulta näet tarkoituksen tässä ja he tulevat takaisin joka kerta!

Comments are closed.