Uutiset Blogi

4 sähköpostimarkkinointia, joita tarvitset kuin reikä päähän

Jos näet vähemmän kuin vaikuttavia tuloksia sähköpostimarkkinointikampanjastasi, sinun kannattaa ehkä tarkastella tarkempia yksityiskohtia. Eroa erinomaisen sähköpostimarkkinointistrategian ja huonon strategian välillä ei ole niin helppo havaita kouluttamattomalla silmällä. Joten saatat tarvita vähän neuvoja siitä, kuinka tehdä jokaisesta pienestä säädöstä tehokas. Aloittelijoilla on tapana suhtautua tähän digimarkkinoinnin genreen räikeällä asenteella ja maksaa hinta huonoin tuloksin. Olemme onnistuneet eristämään yleisimmät sähköpostimarkkinoijien vuonna 2014 tekemät virheet ja tarjonneet jokaiseen ratkaisun sinun hyödyksesi.
Ole johdonmukainen
Vanha tapa lähettää sähköposteja shedloadin kautta ei todellakaan toimi nykyään. Ja kun olet todella ottanut yhteyttä asiakkaisiin, jotka ovat kiinnostuneita palveluistasi tai tuotteistasi, sinun on hyvä miettiä huolellisesti lähettämäsi kirjeen määrää. Yritä määrittää säännöllinen postitusväli ja pysyä siinä lähitulevaisuudessa. Jos pelaat sitä liian siististi, he luultavasti olettavat, että olet pudonnut silmukasta kokonaan. Yritä lähettää nämä sähköpostit virka-aikoina ja tee aiherivistä tarpeeksi mieleenpainuva kiinnittääksesi heidän huomionsa.
Keitä ovat yleisösi?
Siellä on riittävästi ohjelmistoja, joiden avulla voit rakentaa melko täydellisen profiilin kohdeyleisöstäsi. Käytä siis tätä tehokkaasti ja vältä tuhlaamasta aikaa ja vaivaa vääriin väestötietoihin. Ymmärtämällä näiden ihmisten tavan, voit alkaa räätälöidä voitettua markkinointiasi tavalla, joka kerää tuloksia ennemmin tai myöhemmin.
Ajoitus on kaikki kaikessa
Aina kun julkaiset uuden tuotteen tai palvelun, sinun on todella oltava pallossa sähköpostimarkkinointisi sisällön suhteen. Nämä ovat kultaisia ​​mahdollisuuksia, ja jos menetät ne, potkaiset itsesi myöhemmin. Ei ole mitään järkeä lisätä näitä uusia julkaisuja verkkosivustollesi, kun voit varoittaa asiakaskuntaasi niiden olemassaolosta paljon helpommin sähköpostitse.
Asiakasluettelot
Sen sijaan, että lähettäisit vanhoja kunnon sähköposteja koko postituslistallesi, yritä erotella asiakkaat sopiviin ryhmiin. Jotkut asiakkaasi saattavat olla kiinnostuneita uusimmista palveluistasi, kun taas toiset eivät ole vähääkään häirinneet. Se ei vie paljon aikaa, mutta sijoituksesi tuotto on varmasti sinun eduksesi. Ja sinä asiakkaat arvostat myös sitä, että valitset heidät räätälöityä hoitoa varten.
Data
On olemassa joukko erittäin liukkaita analyysityökaluja, jotka voivat kertoa tarkalleen, miten kampanjasi etenee. Jos markkinoit uunien korjausyritystä Torontossa, käytä näitä tiloja varmistaaksesi, että saavutat oikean väestörakenteen. Muuten saatat tuhlata arvokasta aikaa ja vahingoittaa brändiäsi sillä välin.
Enää?
On olemassa muutamia klassisia bloopereja, mutta yritä selvitä näiden neljän pahan pojan läpi ja kerro meille, miten pärjäät!

Comments are closed.